Alla inlägg den 1 december 2020

Av livetkanvaraupponer - 1 december 2020 23:04

Men fått en hel del gjort :)
Marcus hörde av sig ikväll o nu helt plötsligt så skulle han vara ledig på torsdag och vill ut o gå med mig på dagen .. ibland lönar det sig att säga ifrån och stå för det man tycker :)
Jag svarade att jag går av på fm o måste iväg till Västerås en sväng .
Hinner vi efter det och innan Ludwig kommer hem från skolan så visst kan jag ta en promenad :)

Vad har hänt annars ?
Tja , jag hittade avgångsbetyget som min chef vill ha för att jag ska få 0,3% nånting .. tog lite tid o jag blev riktigt trött .. tänkte att jag skiter i dom där procenten.

Vet ni .. jag tycker nog att det är rätt så skönt ändå att vara själv .
Det gör mig inget .
Jag trivs med det .
Och Badoo tänker jag inte slösa bort tid på :)

Nej ni .. jobb imorgon .. så sova nu :)

Natti finisar

Av livetkanvaraupponer - 1 december 2020 16:58

Att jag vet vad som är rätt och fel
Jag vet också hur man ska vara en bra förälder
Och även medmänniska
Jag vet hur en bra mormor ska vara å nuförtiden

Jag vet även att det är ingen idé att göra en stor grej av nånting
Jag vet även att här hemma hos oss har vi det bra och kör rent spel

Det vet även dom där på socialförvaltningen .

Och det jag skrivit ner , de punkter jag tänkt ta idag finns ju kvar helt enkelt .

Inget mer med det .

Nu ska jag ha en bra kväll med mina söner :)

Av livetkanvaraupponer - 1 december 2020 15:48

En del är jävligt fega bara helt enkelt :)
Men jag kommer vänta ut.. för det ska bli av :)

Nu ut o sätta upp ljusslingor :)

Av livetkanvaraupponer - 1 december 2020 11:13

Morgonpromenad :)
Dock alldeles för tunna kläder på mig :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2020
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards