Alla inlägg den 15 december 2020

Av livetkanvaraupponer - 15 december 2020 08:23

Åh vad jag älskar det här med att vara mamma , skicka iväg sonen till skolan
Sätta sig sen för lite avkoppling
Med en kopp the och smörgås
Kanske lite tända ljus

Sen sparka igång dagen
Idag ännu en ledig dag
Som jag tillbringar på annan ort
Med att införskaffa julklappar

Den här julen kommer nog vara bland den bästa på väldigt länge
Inga krav o måsten o stress

Alla som ska ha får sina julklappar
Vill jag gå en promenad på julafton gör jag det
Kommer köpa hem en julskinka o göra ett litet julbord
Lite ostar o bröd kanske

Ha ett städat hem

Antingen blir det äldsta sonen o jag
Eller så får jag sällskap av Micke

Så för mig är det här en toppenjul och jag ser fram emot den helt klart :)

Hoppas ni andra känner likadant inför julen :)

Ha en fin tisdag

Av livetkanvaraupponer - 15 december 2020 07:44

Varför tvingar vi våra barn att säga förlåt ?
Borde inte det komma från hjärtat istället ?
Min yngsta säger nog sällan förlåt men han gör sällan nåt han behöver säga förlåt för o hade han gjort det så vet han hur han gör det bra igen och förklarar med flera ord än ett .. förlåt .

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2020
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards