Alla inlägg den 5 december 2020

Av livetkanvaraupponer - 5 december 2020 23:21

Efter att ha varit snäll o kollat flera avsnitt med star wars med sonen
Så värdelöst att kolla på det men gör det av kärlek
Har väldigt stark migrän nu som får mig att må riktigt dåligt
Ska sova ut ordentligt och sen imorgon ska jag ta en promenad o få lite frisk luft .
Nästa vecka blir det lite dejtande och promenader o såna där måbrasaker bara för mig:)

Min pappa kom idag , han ringde igår kväll .
Jag hade inte bjudit han pga att han har haft problem med bajseri .
Nu påstod han sig att han var mycket bättre .
Ja sa jag för annars är du inte välkommen hit

Min son berättade att han tyckte det var jobbigt att han skulle komma för han mådde illa när vi åt mat pga just det där med bajseriandet .

Och mycket riktigt .. tog inte lång stund förrän han måste åka hem just pga det .. men alltså .. det är äckligt.

Och varför förstöra för min son.
Och han bara pratar om sitt hela tiden ..

Bla bla bla

Nä ni .. nu sova ..

Av livetkanvaraupponer - 5 december 2020 18:02

Blivande 11-åringen klart för denna gång eller ja imorgon kommer 2 kompisar över :)
Men sen är det klart :)

Allt gick bra :)
Nu är jag trött o slut på ett behagligt sätt , dock migrän sen imorse men bara att köra på :)
Ludwig o jag ska ha filmkväll ikväll med popcorn :)

Hinna med pepparkakshuset ev

Nästa vecka ska jag ägna mig lite åt mig själv tror jag , inga måsten :)
Och inga stora åtaganden och inte planera in så mycket .

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2020
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards