Alla inlägg under november 2020

Av livetkanvaraupponer - 30 november 2020 22:39

Hunnit med en hel del här hemma ikväll faktiskt ..
Men jag undrar lite hur jag egentligen mådde efter förra julen / början på detta år ?
Inte så bra gissar jag på för det var nån som jobbade i en hel del .
Och jag kämpade för att hålla mig undan så mycket som möjligt
Varför tänker jag på det undrar ni säkert ?
Jo, jag saknar en del grejer jag hade på julen från förra året :)

Just nu letar jag efter en fjärrkontroll som jag sett framme under året men nu är den spårlöst borta , behöver den till julgransljusen :)

Men envis är jag som bara den .. så den ska komma fram :)

Tänker lite på Micke .. hur det skulle vara att få somna nära han och en hel natt dessutom .. jag skulle nog ha svårt att sova för den där mannen attraherar mig nåt så otroligt .. och jag skulle ha svårt att låta bli att smeka han , dra lite med fingrarna på ryggen , kyssa han osv

Då går det ju verkligen inte att sova :)

Nä , bäst att sluta fundera på det här .. för det kommer inte ske iallafall .

Natti på er

Av livetkanvaraupponer - 30 november 2020 15:29

Tänk va skönt om man hade nån som bara kramade om en när livet kör ihop sig o man känner sig sjukt stressad ..
Hittade lite små presenter åt sonen i Erikslund , på vägen hem , lagom så jag skulle hinna till sonen kommer hem .. så tar spolarvätskan slut .. och det skrapar från nån av bromsbeläggen o avgasröret hänger ...
Men så ringer sonen o vill bli hämtad..
kör in på skolan ..
Fritidsfröken kommer mot mig o min bil o säger skämtsamt när hon ser min röra i bilen .. att ska du flytta .. nä , men har bara inte hunnit slänga ur sommardäcken o har precis varit o köpt presenter ..

Hon ville prata jullov .. om att Tommy kunde hämta Ludwig hos mig efter nyår ..
nu framstår ju jag som den krångliga o jobbiga o han som den enkla o inte ställer till trubbel .
Jag sa att han inte pratar med mig och jag hade inget annat val än att skriva så att jag skulle lämna på fritids .

Samt att jag har ingen lust att åka 4 mil för att lämna Ludwig innan jobbet .

Mitt i alltihopa glömde jag ge fritidstider för denna vecka

Fick iväg ett mess och bad om ursäkt för röriga mig och så var det ur världen ..

Men nu när jag landade hemma hade jag behövt en kram av bara en person jag vill ha den av .. och som kan få mig lugn .. Micke .

Så är det .

Nu ska jag ta en smörgås o sen handla maten o sen slänga ur däcken ur bilen .

Ha det bäst

Av livetkanvaraupponer - 30 november 2020 10:24

Talar om för mig vad jag ska göra :(

Det är bland det värsta jag vet och får mig att känna saker jag känt tidigare .... idag säger jag ifrån , tidigare tryckte jag bara ner sånt inom mig tills det blev fullt .

Är det av omtanke men javisst .. men ofta kanske jag inte behöver råden .

Jag är en vuxen människa o klarar mig jäkligt bra .

Sen att ha en bra vän att prata med eller en bra man som ger mig närhet o finns där när jag behöver det som allra mest .. det är en annan sak :)

Fast på närhetskontot ekar det tomt sen Micke var här ..

Typiskt .

Men tränger undan sånt , det kommer nån gång .
Nu göra sig klar för avfärd till Västerås och införskaffa lite presenter .

Ha en fin måndag .

Av livetkanvaraupponer - 29 november 2020 23:13

Ja, nu blev det godnatt för mig :)
Imorgon ska jag ge mig en sovmorgon

Sen ska jag åka iväg o handla o fixa utebelysning också :)

Jag tog bort appen Badoo för nästa vecka tänker jag inte slösa bort tid där på massa meningslöst nonsens .

Jag vill vara här i nuet när jag har min son hos mig

Vara en närvarande mamma

Fixa inför födelsedag :)

Natti

Av livetkanvaraupponer - 29 november 2020 21:08

Det glada - att få skriva med Micke :)
Kan känna hans händer mot min kropp när vi skrev , saknar det verkligen .
Och hans omtanke kring mitt möte på familjerätten på tisdag .

Det ledsna - att Marcus är som han är , känns inte som nån bra vän utan tänker mest på sig själv känner jag och inte mina behov eller mitt sätt att leva eller det jag mår bäst av .
Och förstår inte riktigt varför promenader måste ske sent på kvällen i mörker o kyla på ställen som är väldigt öde långt ute på landet .
Jag föreslog på dagtid nästa vecka i nåt spår här i stan
Men då hade han fått reda på just nu ikväll att han skulle jobba dag hela nästa vecka .
Jomenvisst .. visst är jag naiv men så lättlurad är jag inte .
För det första har jag aldrig hört att han jobbat dag en hel vecka
För det andra tror jag att det är för att han tror att han kan få göra nåt med mig som ingen annan får se
Han vill ses på kvällar för han vill inte möta nån

Jag är endast ute efter vänskap , inget mer .
Jag är inte intresserad av att vara nån som man kan smyga med ..
nej tack .

Så jag kommer avsluta den vänskapen .
Han är alldeles för egotrippad och ska ha på sitt vis .

Men Micke gjorde mig glad , synd att han inte vill träffa mig nåt mer .
Jaja , det är som det är .

Ska lägga mig tidigt ikväll så säger natti

Jag har förändrats en hel del .. jag tar inte emot vilken skit som helst idag , jag står upp för mig själv bra mycket mer idag :)

Av livetkanvaraupponer - 29 november 2020 14:54

Men tar det senare ikväll när jag är hemma :)
Hittade ett sjujäkla bra inlägg om det som passade allt det jag varit med om i år på pricken :)

Kramis

Av livetkanvaraupponer - 29 november 2020 13:31

Jag tror jag värnar om min rätt att bestämma över mig och mitt eget liv
Att ingen ska få leka med mig o spela på mina känslor
Eller min personlighet heller för den delen
Eller få tala om för mig hur jag ska tänka
Eller säga att jag är tvärdålig på detta
Min grej med Marcus igår var ju just detta - bara för att det passar i hans liv att gå med mig sena kvällar kanske det inte passar för mig

Eller att det ska skrivas massor precis hela tiden på Messenger , det kan få mig galen !!
Man kan knappt gå ifrån mobilen efter att ha svarat och så kommer det ännu ett nytt ..
Det är superstressande .

Men jag tror att pga mitt förflutna och det jag är idag , att jag kommit så långt som jag ändå gjort ..
Det är anledningen till varför jag blir lätt irriterad .

Och för att jag lämnat den där kontrollen .. som en del har / haft .

Jag gör vad jag vill .. ärligt :)

Tycker att det är superskönt att ha exet blockad överallt :)
Det ger mig mer tid över till mitt eget liv
Och egentligen .. han vill ju ha alla kanaler öppna för att kunna ha kontroll över mig :)

Och ha mig kvar på något sätt .

Så är det med många :)

Jag går inte med på det .
Nä, nu stryka lite gardiner :)

Av livetkanvaraupponer - 29 november 2020 12:33

När människor i min närhet kväver mig ..
När jag blir stressad av det .
Det är ju mitt förflutna o mitt starka behov av att få vara själv , att ingen tar över mig o det jag känner .
Kom på det nu när jag läste lite narcinfo ..
Att det är ju just det .. att jag har ett starkt behov av att bestämma om mig själv , vad jag vill göra och inte göra och inte hela tiden bli nådd av mess o dylikt .

Skriver mer senare om det , känslan jag fick nu .

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<<
November 2020 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards