Alla inlägg den 18 november 2020

Av livetkanvaraupponer - 18 november 2020 22:51

Djävulskt dåligt pga idiotmens så tänker man också lite knasigt .. måste jag erkänna .
Man tvivlar på saker , får för sig saker osv

Just nu , exakt just nu känner jag att jag vill sova nära en viss person
Hoppas på att få göra det nästa vecka
Jag vill göra det många nätter

Imorgon kommer jag ge mig en hemmadag , börja ta fram adventssaker och lite sånt pyssel .

Fixa ljusslingor ute o sånt å.

Natti på er

Av livetkanvaraupponer - 18 november 2020 17:35

Och lite tankar om både det ena o det andra :)

Morgonen började med Åsas o min klockanåttapromenad och två timmar senare var vi klara med den :)
Skyndade snabbt förbi affären o köpte lite bröd att bjuda på när M kom för att umgås med mig ett tag på dagen :)

Hem o göra sig iordning och jag kände mig lite stressad om jag ska erkänna , men ibland får man göra lite annorlunda och jag vill få chansen att träffas , vill lära känna denna kille .
Hoppas få chansen att göra det iallafall :)

Men det är en liten grej .. förmodligen är det bara ovana från min sida .. jag har varit själv så extremt länge och är van att vara just det och leva själv ..

Jag vet inte riktigt hur jag ska bete mig för att visa upp min bästa sida
Inte prata för mycket om svamligt babbel
Inte vara för angelägen
Inte vara si o inte vara så
Till slut har man tappat bort det som faktiskt är jag när man försöker alldeles för mycket tror jag :)
Nu överdriver jag en hel del , så läs detta med en nypa salt :)

Dessutom vaknade jag upp med en tre veckors försenad mens och hela paketet med det -värk i underlivet , huvudet alldeles tjockt av bomull , uppsvälld kropp så man känner sig som en flodhäst o en massa sexlust som vanligt när jag har mens o inte kan ha just det .. sex :)

Jag som hade hoppats på att den hade försvunnit för gott .. ack så skönt det hade varit :)

Men nu till mitt dilemma - jag har så svårt att koppla bort mamma Tanja när jag ska vara flickvännen Tanja .. tänk att det ska vara så svårt :(

I torsdags var det inte ett dugg svårt .

Jag är så rädd att M ska känna att jag inte var den han trodde att jag var i slutändan o tröttna på mig , att han misstagit sig , att hans intresse svalnat för mig efter idag

Jag tycker väldigt mycket om han o jag trivs att vara väldigt nära o han kan min kropp iallafall :)

Och han kan nog mig å men frågan är om jag duger som jag är ?
När det kommer till sånt här har jag ruskigt dåligt självförtroende.

Hur ska man veta ?
Vad ska man tro på ?

Ja ni fattar ..

Men slut på funderingar nu.. ja, jag kunde ha gjort bra mycket bättre ifrån mig idag
Helt klart

Och varför pratade vi om narcissism ?
Jag har inte tänkt på det där på ett bra tag .

Kan ju inte vara roligt för han att höra om mitt ex .. nä , bort med det :)
Biffstroganoff på G här
Ha en bra kväll :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<<
November 2020 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards