Alla inlägg den 16 november 2020

Av livetkanvaraupponer - 16 november 2020 11:10

Jag vill berätta för er här :)
Jag har ju varit själv väldigt länge , alltså själv när det gäller att träffa nån på riktigt , nån som man trivs med bara så där på en gång första gången man träffas
Nån som man kan vara sig själv tillsammans med
Nån som attraherar en nåt så otroligt
En person som man känner sig trygg tillsammans med
Att ha roligt ihop , att man kan prata om det mesta
Där tror jag dock han är bättre än mig på det
Att få känna sig lycklig och tillfreds
Att gå och tänka på den här personen när jag pysslar med annat
Just nu är det så att jag inte kan få han ur mitt huvud .. eller jag vill inte det heller .. mysigt att ha med sig han i tankarna .
En person som vill träffa mig igen och kanske även många ggr
Nån som tycker om mig
Jag vill vara nära han så mycket som möjligt
Det är väldigt länge sen jag kände så här och det är väldigt länge sen jag träffade nån som fick mig till detta .

Jag har mycket att deala med och jag vet att jag är ganska trasig när det gäller killar o relationer men jag hoppas ändå att han har tillräckligt med tålamod att hålla sig kvar .. det kommer visa sig senare o ge tillbaks massor på alla sätt :)

Nä , lite vila nu ..

Av livetkanvaraupponer - 16 november 2020 07:13

Välkomnar denna måndag men nu har jag kommit till att inte gilla måndagar ..igen .
Stor ångest över det här med sonen .
Men allt kommer nog kännas bra så fort skolan är slut o han kliver innanför dörren :)

Tror jag :)

Sen var det ju det här andra - att hamna i ett läge då jag inte vet vad som händer.
Jag vet vad jag vill , absolut , för det jag känt de här dagarna var det längesen jag kände .
Men .. det var så mycket som kom upp igår .. och det var om mig .. att jag än en gång fick försvara mig .. jag orkade inte ens göra det om jag ska vara ärlig .
Var nästan så jag bara gav mig på en gång .. för att jag är så van att göra det och så trött på det .

Men vill jag verkligen förlora detta eller denna man ?
Nej , skriker det i hela mig .
Min dag började riktigt bra på jobbet igår men sen när jag kollade till på mobilen på sen em så dog jag o mådde illa och blev tyst och trött .

Jag tog min rast o somnade direkt
Det har aldrig hänt tror jag .

Jag hoppas på att min energi är tillbaks idag :)

Men det var så många saker som kom samtidigt igår så jag kände att det var ingen idé att kämpa där och då.

Jag dog lite kan man säga .

Jag ska ta mig iväg till gymet idag o allt det där
Innan sonen kommer hem .

Idag skulle jag bjudit min dotter och hennes familj på mat men lilla A är förkyld .. igen .

Så vete tusan hur jag ska lösa torsdagen o jobb då .
Får prata med min chef .

Nej ni .. lite frukost o sätta fart här
Längtar hem o längtar efter en annan person å
Hade vi befunnit oss i samma stad hade jag åkt till hans arbete bara för att få en kram och se till att allt blir bra igen

Välkommen måndag :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<<
November 2020 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards