Alla inlägg den 20 november 2020

Av livetkanvaraupponer - 20 november 2020 18:30

Slippa gå upp kl 7 för att ta upp Ludwig till skola
Imorgon ska jag sova superlänge eller ja när jag skriver så menar jag förstås till 8.30

Det är ett himla tjat från Familjerätten .. kan tycka att det ska ske när exet har L eftersom han har barnomsorg men inte jag .
De kan bara träffa oss en speciell tid o på tisdagar .
Min sämsta dag
De verkar inte va så lätta att göra med .. men jag gick med på en tid då jag har Ludwig o han kommer få vara själv hemma .
För att få ett slut på detta och gå vidare med våra liv

Jag har bara praktiska saker att ta upp som jag vill ha klart vem som gör vad
Sen är vi färdiga med varann
Och det känns jäkligt skönt faktiskt :)

Jag kommer fortsätta ha blockning på för vi har inget att säga eller skriva till varann

Och jag känner mig säkrare då

Så vi kör mötet och sen .. behöver vi inte ha mer med varandra att göra :)

Idag har solen lyckats göra mig piggare o glad :)
Jag har varit runt lite på olika ärenden av olika slag

L har fått sin födelsedagspresent i förskott , var himla viftande här med armarna o ben o kroppen
Han har fått sitt efterlängtade VR:)

Nej ni , fixa lite o sen kanske köra lite serie :)


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<<
November 2020 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards