Alla inlägg den 17 november 2020

Av livetkanvaraupponer - 17 november 2020 15:39

Bra dagar
Och jag vet att de här bra dagarna kommer förvandlas till bra veckor helt klart och de i sin tur kommer förvandlas till bra månader .. bara så där :)

Idag sov jag på fm för jag kunde omöjligt somna inatt , vet inte om det var för varmt i sovrummet trots öppet fönster eller om jag gick på högvarv eller nåt .

Eller att jag jobbat.

Det handlade inte om exet iallafall :)

Jag märker ju stor skillnad när jag inte har han blockad och har han blockad så det kommer förbli så.. att han blir blockad .
Vi har aldrig haft nåt vettigt att säga kring Ludwig ändå utan det har rört sig om helt andra saker .

Så jag har lärt mig läxan för denna gång också .

Tog mig till träningen idag med och min taxikompis var där och tränade - kul att ha nån att träna med ibland :)
Att ha nån att snacka lite skit med o prata träning .. och så kom vi in på Corona .

Såg en artikel om att det var stort utbrott på vårat lasarett förra veckan .. tycker synd om de som jobbar inom vården på sjukhus .

Jag avbokade ett möte på magasinet idag - tänkte kolla upp vad det kostar att ha en PT som hjälper till med kost o motion o hälsa .
Känns inte rätt att börja träna där , det är väldigt mycket folk som gör just det .

Jag går på tider på Idrottshuset då det är tomt oftast o de stänger ju igen om en dryg månad .

Men kan bli aktuellt att jag slutar med det också.
Då får jag ägna mig åt promenader :)

Nej ni, ut med katterna nu o sen röja klart på altanen :)

Ha en fin kväll allihopa

Av livetkanvaraupponer - 17 november 2020 02:13

Gick bara inte att sova
Var klarvaken och hjärnan på högvarv på något sätt

Inga dåliga saker utan bra den här gången

Jag är kanske hög på förälskelsekänslor

Eller det vet jag att jag är :)

Det är härligt
Typ lite att man går och är glad mest hela tiden och bekymmersfri

Inte ens exet går jag och irriterar mig på
Men vi har ingen kontakt idag och vet ni , det känns otroligt skönt

Den energi jag lagt på han lägger jag hellre på träning och allt annat .. och dig :)

Läser du det här så ska du veta att jag tycker väldigt mycket om dig

Bara så du vet

Jag trivs med dig på alla sätt
Jag mår bra av dig och du får mig lugn förutom när jag blir arg på dig då:)

Nä , göra ett försök att sova kanske :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<<
November 2020 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards