Alla inlägg den 15 november 2020

Av livetkanvaraupponer - 15 november 2020 22:59

Startat ännu en ny blogg :)

Det var så mycket som inte var sant mot slutet i den senaste
Jag skrev inlägg för att lura några
Det är verkligen inte jag på något sätt
Men var lite desperat av allt som hänt den här sommaren o hösten
Nu är jag tillbaks med en ny blogg och i den kommer bara vara mina rätta känslor och min sanning och livets upp o nedgångar .

Inget fejk alls .
Men visst .. är jag sur så kan det bli en sån där harang :)

I just denna stund ligger jag i jobbsängen .
Jag är mest ledsen idag efter att ha varit så glad i flera dagar pga en viss person :)

Men jag har nog gjort bort mig där för alltid :(

Typiskt mig och mitt liv

När man träffar nån som man inte alls trodde var den han var
Eftersom han lyckats få mig arg några ggr innan vi ens träffats har jag skrivit ett par arga inlägg om han här

Men det var precis när jag var som argast o han slängt ur sig saker om mig och mitt skrivande blev då att räkna upp varför han o jag inte ska ses

Men .. ja .. ni kan gissa .. så läste han min blogg och ja .. eftersom jag gjort fejkinlägg för att få tyst på en viss person och sen det där arga

Så lyckades jag nog bränna alla broar som bara går

Jag blir så ledsen

När man träffar nån som man verkligen vill lära känna bättre
Som man vill vara nära
Som man inte kan låta bli att se på
Som man inte vill ska åka hem
Ja.. allt ..

Och så händer det här

Ni vet ju mina kära läsare hur ofta jag skrivit inlägg om just det ... att inte kommentera mina inlägg .

Men ja , i det här fallet så var han ju tvungen .. jag klandrar han inte.

Skulle jag också gjort om jag var han .

Så den här nya bloggen ska bli så annorlunda .

Men mina chanser hos den killen flög iväg kan man säga
Nog lika bra att jag är själv ändå .
Jag har det bra .
Nä , nu sova .. och gråta lite.

Ludwig har inte hört av sig nånting den här veckan
Så nu har jag ångest igen för måndagar ..
Superjobbigt

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<<
November 2020 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards