Alla inlägg den 21 november 2020

Av livetkanvaraupponer - 21 november 2020 23:23

Dags att sova :)
Gått o varit lite seg o trött idag men fått en del gjort

Jag tror jag behöver få åka o jobba och umgås med andra än mina två söner
Och vara lite barnfri
Gå promenader med Marcus
Mysa i soffan med Micke

Träna på gymmet
Promenader med Åsa

Dottern ringde nyss .. kul att prata med dom båda :)
De höll på att fixa adventskalendern o julklappar :)

Tänk .. den där stunden var så mysig .. när stora barnen var små :)

Och nästa vecka ska jag inte laga mat alls .. så less på det just nu :)

Nä.. nu sova ... natti på er alla :)

Av livetkanvaraupponer - 21 november 2020 18:26

Hittills denna dag :)

Fundering 1- Ludwig har haft en kompis här .
Jag är bra vän med båda hans föräldrar samt bonusförälder .
Sist Ludwig var hos mig så var denna kompis här också .
Hans mamma frågade om jag kunde köra hem sonen då.
Det är en resa på 4 mil fram o tillbaks o jag ställer ofta upp att barnen får vara här och umgås .
Jag sa ja den gången men min stora son fick köra .
Så kommer vi till att de ska umgås idag igen .. det blir här och det gör mig inget .
Lite senare kommer frågan om jag kan köra ikväll .
Jag sa nej för jag börjar känna mig utnyttjad .
De hämtade han nu o det blir lagom med lek för min sons del för han vaknade tidigt .

Men varför ska det vara så?
Att en del utnyttjar ens snällhet till en gräns ?

Nu fixa pizza :)

Av livetkanvaraupponer - 21 november 2020 09:08

Är också underbart .. dock vaknades det tidigt pga att vi la oss tidigt haha
Jag drömde mardrömmar inatt o låg och lät .. så Ludwig vaknade .. superjobbigt .

Är bara för det där mötet på Familjerätten

Vill verkligen inte träffa han på något sätt , han är ett monster för mig .

Men jag kommer köra låg profil o vara förberedd med nedskrivna punkter och sen inget mer .

Jag kommer inte falla i fällan o vara den oberäkneliga .

Nu återgår vi till idag :)

Idag ska vi få besök av Ludwigs bästa kompis :)

Jag ska fixa fram julen här hemma o kanske baka nånting :)
En hemmadag med andra ord .
Saknar en viss person väldigt mycket men vi kommer ses nästa vecka när jag är barnfri igen :)

Nej ni .. ha en alldeles fantastisk och underbar lördag för det ska vi ha här :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<<
November 2020 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards