Direktlänk till inlägg 14 december 2020

Och jag tror ..

Av livetkanvaraupponer - 14 december 2020 01:55

Att jag kan ha lite PMS också .
För det är snart dags för det där roliga igen.
Jag blir extra känslig då
Jag har varit extra känslig idag helt klart

Jag tror också att alltihopa att nån haft kalla fötter och vad som gör att den känslan kommer
Att jag inte riktigt vet .. vad det handlar om , vad jag gör för att han ska känna så

Och vad jag inte bör göra .

Och nu innan jag ska till och sova
Så känns det som att han inte kommer vilja ses nåt mer
Varför jag tror det vet jag inte

För att jag ändå inte var den han trodde kanske

För att jag kan flippa ur så här

För ett par glödlampor på ett bilskrälle

För att jag är i nåt nu jag inte vet mycket om

Det jag var i förut visste jag hur det fungerade

Och jag var inte värd mycket mer

Nu vill jag det här
Men vet inte riktigt hur jag gör

Det är krångligt

Men låter det vara så , att det visar sig ..

Annars så fortsätter jag på egen hand ett tag tror jag

Om det visar sig att de kalla fötterna hade rätt från början
Och nu så tänker jag sova innan mina känslor ballar ur totalt ..

Natti

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av livetkanvaraupponer - 15 december 2020 08:23


Åh vad jag älskar det här med att vara mamma , skicka iväg sonen till skolan Sätta sig sen för lite avkoppling Med en kopp the och smörgås Kanske lite tända ljus Sen sparka igång dagen Idag ännu en ledig dag Som jag tillbringar på annan...

Av livetkanvaraupponer - 15 december 2020 07:44


Varför tvingar vi våra barn att säga förlåt ? Borde inte det komma från hjärtat istället ? Min yngsta säger nog sällan förlåt men han gör sällan nåt han behöver säga förlåt för o hade han gjort det så vet han hur han gör det bra igen och förklarar ...

Av livetkanvaraupponer - 14 december 2020 23:47


Av livetkanvaraupponer - 14 december 2020 22:16


För rätt så länge sen i mitt liv Jag bryr mig inte ett skvatt om exet längre Han spökar inte i mina tankar Han kan inte lyckas få mig arg o frustrerad Han är .. ingenting Jag har inte haft kontakt med han på ett par månader nu Och vet...

Av livetkanvaraupponer - 14 december 2020 18:11


Givetvis hade jag fel :) Mitt PMSiga jag som är som jag är när allt går fel o jag är trött .. Men jag är glad och nöjd idag :) Och han vill fortsätta träffa mig trots att jag är knasig på alla sätt :) Det kan inte bli bättre :) För .. jag ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2020
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards