Alla inlägg den 12 december 2020

Av livetkanvaraupponer - 12 december 2020 07:41

Vaknar upp till regn
Ska jobba idag så spelar ingen roll

Imorgon får jag äntligen träffa Micke
Ska kasta mig i hans armar
Vara där länge
Och bara mysa
Saknat det så otroligt mycket

Njuta
Känna saker man inte känt på evigheters evigheter

Min bil ska bara byta glödlampa så ska vi ta oss till annan ort

En annan sak .. i är har jag faktiskt fått en julklapp , en för tidig sådan dessutom

Min kompis betalade reservdelarna o sa att se det som en julklapp

Jag har inte fått en julklapp på en massa år

Så det var snällt :)

Nästa vecka är sista veckan i skolan innan jullov
L ska ju inte vara hos mig alls julveckan
Det är ok men jag kommer sakna han lite extra mycket då förstås .
Vi får fira nyår ihop istället .

Jag har en hel del ledigt julveckan , ska bli skönt faktiskt .

Nä ni .. ha en riktigt bra lördag .. dagen innan Lucia .

Idag ska jag få en lite bättre kollega att jobba med som inte är som en barnunge .

Ha det bäst

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2020
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards