Alla inlägg den 29 november 2020

Av livetkanvaraupponer - 29 november 2020 23:13

Ja, nu blev det godnatt för mig :)
Imorgon ska jag ge mig en sovmorgon

Sen ska jag åka iväg o handla o fixa utebelysning också :)

Jag tog bort appen Badoo för nästa vecka tänker jag inte slösa bort tid där på massa meningslöst nonsens .

Jag vill vara här i nuet när jag har min son hos mig

Vara en närvarande mamma

Fixa inför födelsedag :)

Natti

Av livetkanvaraupponer - 29 november 2020 21:08

Det glada - att få skriva med Micke :)
Kan känna hans händer mot min kropp när vi skrev , saknar det verkligen .
Och hans omtanke kring mitt möte på familjerätten på tisdag .

Det ledsna - att Marcus är som han är , känns inte som nån bra vän utan tänker mest på sig själv känner jag och inte mina behov eller mitt sätt att leva eller det jag mår bäst av .
Och förstår inte riktigt varför promenader måste ske sent på kvällen i mörker o kyla på ställen som är väldigt öde långt ute på landet .
Jag föreslog på dagtid nästa vecka i nåt spår här i stan
Men då hade han fått reda på just nu ikväll att han skulle jobba dag hela nästa vecka .
Jomenvisst .. visst är jag naiv men så lättlurad är jag inte .
För det första har jag aldrig hört att han jobbat dag en hel vecka
För det andra tror jag att det är för att han tror att han kan få göra nåt med mig som ingen annan får se
Han vill ses på kvällar för han vill inte möta nån

Jag är endast ute efter vänskap , inget mer .
Jag är inte intresserad av att vara nån som man kan smyga med ..
nej tack .

Så jag kommer avsluta den vänskapen .
Han är alldeles för egotrippad och ska ha på sitt vis .

Men Micke gjorde mig glad , synd att han inte vill träffa mig nåt mer .
Jaja , det är som det är .

Ska lägga mig tidigt ikväll så säger natti

Jag har förändrats en hel del .. jag tar inte emot vilken skit som helst idag , jag står upp för mig själv bra mycket mer idag :)

Av livetkanvaraupponer - 29 november 2020 14:54

Men tar det senare ikväll när jag är hemma :)
Hittade ett sjujäkla bra inlägg om det som passade allt det jag varit med om i år på pricken :)

Kramis

Av livetkanvaraupponer - 29 november 2020 13:31

Jag tror jag värnar om min rätt att bestämma över mig och mitt eget liv
Att ingen ska få leka med mig o spela på mina känslor
Eller min personlighet heller för den delen
Eller få tala om för mig hur jag ska tänka
Eller säga att jag är tvärdålig på detta
Min grej med Marcus igår var ju just detta - bara för att det passar i hans liv att gå med mig sena kvällar kanske det inte passar för mig

Eller att det ska skrivas massor precis hela tiden på Messenger , det kan få mig galen !!
Man kan knappt gå ifrån mobilen efter att ha svarat och så kommer det ännu ett nytt ..
Det är superstressande .

Men jag tror att pga mitt förflutna och det jag är idag , att jag kommit så långt som jag ändå gjort ..
Det är anledningen till varför jag blir lätt irriterad .

Och för att jag lämnat den där kontrollen .. som en del har / haft .

Jag gör vad jag vill .. ärligt :)

Tycker att det är superskönt att ha exet blockad överallt :)
Det ger mig mer tid över till mitt eget liv
Och egentligen .. han vill ju ha alla kanaler öppna för att kunna ha kontroll över mig :)

Och ha mig kvar på något sätt .

Så är det med många :)

Jag går inte med på det .
Nä, nu stryka lite gardiner :)

Av livetkanvaraupponer - 29 november 2020 12:33

När människor i min närhet kväver mig ..
När jag blir stressad av det .
Det är ju mitt förflutna o mitt starka behov av att få vara själv , att ingen tar över mig o det jag känner .
Kom på det nu när jag läste lite narcinfo ..
Att det är ju just det .. att jag har ett starkt behov av att bestämma om mig själv , vad jag vill göra och inte göra och inte hela tiden bli nådd av mess o dylikt .

Skriver mer senare om det , känslan jag fick nu .

Av livetkanvaraupponer - 29 november 2020 09:09

Det är en väldigt fin högtid
Gillar den verkligen
Förr om åren gick man på julmarknad då
Det var nog några år sen jag gjorde det
Men idag så kommer min advent bestå av arbete
Det går lika bra det också

Somnade fort ..hur trött som helst

Sovit jäkligt bra

Många tankar o funderingar på framtiden

Och vad den kan bära med sig
Och vad jag ska göra åt den möjlighet som skapats helt plötsligt

Det blir förmodligen bra :)
Nä, skynda på lite här :)

Av livetkanvaraupponer - 29 november 2020 00:52

Stressad när alla vill komma i kontakt med mig på en o samma gång
När jag bara känner för att vara helt själv
Kan bli stressad av min stora son å när han säger nåt eller kommer o lägger sig i eller bara med sin uppenbarelse .

Jag tycker om att vara själv

Idag har jag iallafall fixat julklappar till mitt barnbarn Albin och en födelsedagspresent till Ludwig

Beställt reservdel till bilen så jag slipper åka med ett avgasrör endast hängandes i en svetstråd

Fått lite mera juligt hemma
Bakat en äppelpaj på kvällen

Nästa vecka måste vi baka för vårat lilla kalas för Ludwig :)

Natti på er

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<<
November 2020 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards