Alla inlägg den 23 november 2020

Av livetkanvaraupponer - 23 november 2020 23:20

Så kan jag inte låta bli att fantisera och undra
Hur det hade kunnat vara
Om vi fortsatt träffas
Och haft mysiga stunder ihop
Sett till att vi kunnat få nån helg eller åtminstone en dag på en helg tillsammans
Mycket närhet
Och bara vara
Lärt känna varandra både kroppsligt och intellektuellt på djupet

Bli trygga i varandra
Var vi står osv

Att umgås med familj o vänner senare i framtiden
Åka på semester ihop


För en sak vet jag - under den här tiden så var jag lyckligare än vanligt
Tänkte inte så mycket på krångligheterna med exet
De är inte så krångliga egentligen
Utan bara att man håller sig undan o inte har så mycket kontakt med han

Jaja .. vad vore en bal på slottet ...

Micke får leva vidare i mina drömmar och på Messenger :)
Nu kolla klart på ett avsnitt med orange is the new black och sen .. sova

Natti på er

Av livetkanvaraupponer - 23 november 2020 21:31

Haft ett bra pass med en väldigt bra kollega :)
Jag har också skrivit en del med Micke och vet ni .. det känns helt okej :)
Jag tycker inte om att skiljas som ovänner på något sätt
Det var inte vi som skulle träffas men att höras ibland via Messenger är bra mycket värt det å:)

Jag kanske tar o dejtar lite den här veckan eller så gör jag inte det :)
Det visar sig .
Imorgon ska jag ut o gå med Marcus på kvällen när jag slutat jobba , ska bli skönt att röra på sig igen
Alltså .. jag blir så trött o på dåligt humör när jag inte får jobba på Ludwigveckan o inte kommer ut så mycket utan står mest vid spisen , plockar ur och i diskmaskin osv

Och jag är så innerligt less på det
Jag vill att någon tar o skämmer bort mig riktigt ordentligt helt enkelt
Jag vill vara nån annanstans än i mitt eget hem

Komma bort för ett tag i någon annans hem

Men jag är glad att vi inte är ovänner jag o Micke .
Och det är ok att han inte vill träffa mig
Så kan det bli ibland

Inget mer med det

På torsdag är jag förhoppningsvis ledig
Då ska det ut till en kompis på landet som ska hjälpa mig byta däck på bilen :)
Och byta lampa

Lördag är jag ledig o vi får se om jag får till nån dejt eller inte då :)

Det visar sig .

Jag vill få känna mer av det jag fått känna ett tag

Väldigt mycket mer sånt

Det får inte ta slut nu så där abrupt

Av livetkanvaraupponer - 23 november 2020 13:15

När jag vaknade av mobilen visste jag varken ut eller in o trodde jag sov själv o hade alldeles glömt bort Ludwig bredvid mig .. sansade till mig efter ett tag :)
Det känns mycket bättre idag och jag får egentligen tacka Micke för att han sparkat igång mig
Innan han kom hem till mig ville jag inte alls det där med att dejta o träffa nån
Mysa o ha sex o sånt
Men nu gillar jag det igen tack vare han
Det behöver ju inte nödvändigtvis vara just han som ger mig det jag vill ha
Finns ju så många fler att välja på
Märkte det när jag gjorde ett nytt konto på Badoo
Men han kommer ändå få en liten plats i mitt hjärta
För jag gillade när han hade sin hand på mina lår o lite varstans
Det var underbart
Och att kyssas med han
Alla kan inte det
Men idag ser jag på det hela med enbart glädje o en bra vecka har jag framför mig
Och så lyser ju solen å:)

Av livetkanvaraupponer - 23 november 2020 13:13

När jag vaknade av mobilen visste jag varken ut eller in o trodde jag sov själv o hade alldeles glömt bort Ludwig bredvid mig .. sansade till mig efter ett tag :)
Det känns mycket bättre idag och jag får egentligen tacka Micke för att han sparkat igång mig
Innan han kom hem till mig ville jag inte alls det där med att dejta o träffa nån
Mysa o ha sex o sånt
Men nu gillar jag det igen tack vare han
Det behöver ju inte nödvändigtvis vara just han som ger mig det jag vill ha
Finns ju så många fler att välja på
Märkte det när jag gjorde ett nytt konto på Badoo
Men han kommer ändå få en liten plats i mitt hjärta
För jag gillade när han hade sin hand på mina lår o lite varstans
Det var underbart
Och att kyssas med han
Alla kan inte det
Men idag ser jag på det hela med enbart glädje o en bra vecka har jag framför mig
Och så lyser ju solen å:)

[Bild]

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<<
November 2020 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards