Direktlänk till inlägg 23 november 2020

Snart dags att få krypa ner ..

Av livetkanvaraupponer - 23 november 2020 21:31

Haft ett bra pass med en väldigt bra kollega :)
Jag har också skrivit en del med Micke och vet ni .. det känns helt okej :)
Jag tycker inte om att skiljas som ovänner på något sätt
Det var inte vi som skulle träffas men att höras ibland via Messenger är bra mycket värt det å:)

Jag kanske tar o dejtar lite den här veckan eller så gör jag inte det :)
Det visar sig .
Imorgon ska jag ut o gå med Marcus på kvällen när jag slutat jobba , ska bli skönt att röra på sig igen
Alltså .. jag blir så trött o på dåligt humör när jag inte får jobba på Ludwigveckan o inte kommer ut så mycket utan står mest vid spisen , plockar ur och i diskmaskin osv

Och jag är så innerligt less på det
Jag vill att någon tar o skämmer bort mig riktigt ordentligt helt enkelt
Jag vill vara nån annanstans än i mitt eget hem

Komma bort för ett tag i någon annans hem

Men jag är glad att vi inte är ovänner jag o Micke .
Och det är ok att han inte vill träffa mig
Så kan det bli ibland

Inget mer med det

På torsdag är jag förhoppningsvis ledig
Då ska det ut till en kompis på landet som ska hjälpa mig byta däck på bilen :)
Och byta lampa

Lördag är jag ledig o vi får se om jag får till nån dejt eller inte då :)

Det visar sig .

Jag vill få känna mer av det jag fått känna ett tag

Väldigt mycket mer sånt

Det får inte ta slut nu så där abrupt

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av livetkanvaraupponer - 15 december 2020 08:23


Åh vad jag älskar det här med att vara mamma , skicka iväg sonen till skolan Sätta sig sen för lite avkoppling Med en kopp the och smörgås Kanske lite tända ljus Sen sparka igång dagen Idag ännu en ledig dag Som jag tillbringar på annan...

Av livetkanvaraupponer - 15 december 2020 07:44


Varför tvingar vi våra barn att säga förlåt ? Borde inte det komma från hjärtat istället ? Min yngsta säger nog sällan förlåt men han gör sällan nåt han behöver säga förlåt för o hade han gjort det så vet han hur han gör det bra igen och förklarar ...

Av livetkanvaraupponer - 14 december 2020 23:47


Av livetkanvaraupponer - 14 december 2020 22:16


För rätt så länge sen i mitt liv Jag bryr mig inte ett skvatt om exet längre Han spökar inte i mina tankar Han kan inte lyckas få mig arg o frustrerad Han är .. ingenting Jag har inte haft kontakt med han på ett par månader nu Och vet...

Av livetkanvaraupponer - 14 december 2020 18:11


Givetvis hade jag fel :) Mitt PMSiga jag som är som jag är när allt går fel o jag är trött .. Men jag är glad och nöjd idag :) Och han vill fortsätta träffa mig trots att jag är knasig på alla sätt :) Det kan inte bli bättre :) För .. jag ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<<
November 2020 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards