Alla inlägg den 19 november 2020

Av livetkanvaraupponer - 19 november 2020 12:32

Att jag är mycket för att analysera o fundera på hur o varför osv
Fast det är bara när man inte riktigt vet eller är 100 på nånting från den andras sida
Och så är det väl gammalt förflutet som släpar med också
Och att våga lita på nån att det som sägs eller skriver är det enda rätta
Jag kommer ihåg såväl hur exet kunde ändra sig helt plötsligt och istället för att skriva puss så blev det helt plötsligt kram
Klart att det fanns en innebörd i det
Det tyckte inte han
Men då var jag på väg att bli avpolletterad .

Samma lite nu funderar jag ..efter att vi skrivit massa smileys som innebär att man tycker väldigt mycket om varandra har det ändrats avsevärt sen igår em.

Nu idag är det mera på typ kompisnivå liksom ..
Typ .. ? vi hörs ? eller ja ni fattar :)

Det är klart att det sårar.
Det kanske inte är nåt speciellt men min känsla säger nåt annat .
Jag låter det vara så för tillfället och tar itu med att hitta mina adventssaker .


Av livetkanvaraupponer - 19 november 2020 01:06

Av livetkanvaraupponer - 19 november 2020 01:03

Det värker så nåt enormt och så kryper det i hela kroppen
Egentligen var det vansinne att bjuda hem nån igår när man mår så här galet jobbigt
Man är ju inte sig själv precis
Man känner sig komplett galen och mår riktigt piss
Han tror väl jag är en sån där med flera personligheter
I torsdags var jag verkligen allt
Och igår som att jag inte brydde mig...
Men hade så fullt upp med att må dåligt .. så jag inte riktigt orkade engagera mig
Jag har egentligen massa frågor o saker jag vill ta reda på
Men tänker att om jag bara får chansen att ses igen
Så ska jag visa en bättre sida av mig

Tänk om han träffar andra än mig ?
Vad vet jag , jag är ju otroligt naiv och godtrogen .

Då vill inte jag längre .
Tänk om han hänger på Badoo ?
Det har ju jag tagit bort .

Jag vill nog inte veta .

Fy , nu blev jag osäker igen.

Nä , göra ett nytt ryck och sova

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<<
November 2020 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards