Direktlänk till inlägg 29 november 2020

Ikväll har jag både blivit ledsen o glad ..

Av livetkanvaraupponer - 29 november 2020 21:08

Det glada - att få skriva med Micke :)
Kan känna hans händer mot min kropp när vi skrev , saknar det verkligen .
Och hans omtanke kring mitt möte på familjerätten på tisdag .

Det ledsna - att Marcus är som han är , känns inte som nån bra vän utan tänker mest på sig själv känner jag och inte mina behov eller mitt sätt att leva eller det jag mår bäst av .
Och förstår inte riktigt varför promenader måste ske sent på kvällen i mörker o kyla på ställen som är väldigt öde långt ute på landet .
Jag föreslog på dagtid nästa vecka i nåt spår här i stan
Men då hade han fått reda på just nu ikväll att han skulle jobba dag hela nästa vecka .
Jomenvisst .. visst är jag naiv men så lättlurad är jag inte .
För det första har jag aldrig hört att han jobbat dag en hel vecka
För det andra tror jag att det är för att han tror att han kan få göra nåt med mig som ingen annan får se
Han vill ses på kvällar för han vill inte möta nån

Jag är endast ute efter vänskap , inget mer .
Jag är inte intresserad av att vara nån som man kan smyga med ..
nej tack .

Så jag kommer avsluta den vänskapen .
Han är alldeles för egotrippad och ska ha på sitt vis .

Men Micke gjorde mig glad , synd att han inte vill träffa mig nåt mer .
Jaja , det är som det är .

Ska lägga mig tidigt ikväll så säger natti

Jag har förändrats en hel del .. jag tar inte emot vilken skit som helst idag , jag står upp för mig själv bra mycket mer idag :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av livetkanvaraupponer - 15 december 2020 08:23


Åh vad jag älskar det här med att vara mamma , skicka iväg sonen till skolan Sätta sig sen för lite avkoppling Med en kopp the och smörgås Kanske lite tända ljus Sen sparka igång dagen Idag ännu en ledig dag Som jag tillbringar på annan...

Av livetkanvaraupponer - 15 december 2020 07:44


Varför tvingar vi våra barn att säga förlåt ? Borde inte det komma från hjärtat istället ? Min yngsta säger nog sällan förlåt men han gör sällan nåt han behöver säga förlåt för o hade han gjort det så vet han hur han gör det bra igen och förklarar ...

Av livetkanvaraupponer - 14 december 2020 23:47


Av livetkanvaraupponer - 14 december 2020 22:16


För rätt så länge sen i mitt liv Jag bryr mig inte ett skvatt om exet längre Han spökar inte i mina tankar Han kan inte lyckas få mig arg o frustrerad Han är .. ingenting Jag har inte haft kontakt med han på ett par månader nu Och vet...

Av livetkanvaraupponer - 14 december 2020 18:11


Givetvis hade jag fel :) Mitt PMSiga jag som är som jag är när allt går fel o jag är trött .. Men jag är glad och nöjd idag :) Och han vill fortsätta träffa mig trots att jag är knasig på alla sätt :) Det kan inte bli bättre :) För .. jag ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<<
November 2020 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards