Direktlänk till inlägg 4 december 2020

Jag har en vän..

Av livetkanvaraupponer - 4 december 2020 12:44

Som gillar mig mer än som vän
Jag har tänkt tanken å men kommit fram till i slutändan
Att jag har svårt när man daltar med mig
Klappar mig på huvudet typ
Eller talar om för mig att jag inte ska få magsår

Alltså , när jag säger att jag är upptagen menar jag inte att jag har fullt upp o håller på o stressar ihjäl mig
Bara just det jag sa: jag är upptagen

Kort o gott inget mer än så

Eller att man talar om för mig varför man inte ska ha hjulsidor på vintern .. det var inte det jag ville höra när jag frågade om hjulsidor för jag ska köpa nya

Eller när jag säger att jag jobbat dygn .. nä men se där, bra jobbat ..
Men hallå ?
Att jobba är ingen stor bedrift

Just därför kommer inte detta fungera i praktiken och jag kommer inte ens prova utan hålla mig till vänskap .

Och så alla antydningar o tolkningar om vad man vill göra med min kropp.. är det nåt jag är less på vid det här laget är det just det .. att höra sånt tjat .

Men jag fixar inte sånt här bara .. får mig att vilja spy..

Ja, jag är tjej men är tamejtusan inte handlingsförlamad för det o nån man ska dalta med !!!!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av livetkanvaraupponer - 15 december 2020 08:23


Åh vad jag älskar det här med att vara mamma , skicka iväg sonen till skolan Sätta sig sen för lite avkoppling Med en kopp the och smörgås Kanske lite tända ljus Sen sparka igång dagen Idag ännu en ledig dag Som jag tillbringar på annan...

Av livetkanvaraupponer - 15 december 2020 07:44


Varför tvingar vi våra barn att säga förlåt ? Borde inte det komma från hjärtat istället ? Min yngsta säger nog sällan förlåt men han gör sällan nåt han behöver säga förlåt för o hade han gjort det så vet han hur han gör det bra igen och förklarar ...

Av livetkanvaraupponer - 14 december 2020 23:47


Av livetkanvaraupponer - 14 december 2020 22:16


För rätt så länge sen i mitt liv Jag bryr mig inte ett skvatt om exet längre Han spökar inte i mina tankar Han kan inte lyckas få mig arg o frustrerad Han är .. ingenting Jag har inte haft kontakt med han på ett par månader nu Och vet...

Av livetkanvaraupponer - 14 december 2020 18:11


Givetvis hade jag fel :) Mitt PMSiga jag som är som jag är när allt går fel o jag är trött .. Men jag är glad och nöjd idag :) Och han vill fortsätta träffa mig trots att jag är knasig på alla sätt :) Det kan inte bli bättre :) För .. jag ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2020
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards