Direktlänk till inlägg 6 december 2020

Fick en fråga ..

Av livetkanvaraupponer - 6 december 2020 15:35

För ett tag sen
Om min dejt nästa vecka
Att om jag kommer fortsätta träffa han
Att jag talar om det och att jag och min vän ska sluta höras via skrift ibland då

Jag förstår inte hela den här grejen
Den gör mig förbryllad
Att jag bestämt mig för att sluta häcka i soffan
Att sluta tycka synd om mig själv
O allt det där vet ni

Att jag ska ta och LEVA på riktigt
Även fast inte våra två dejter blev nåt mer än så
Kan jag ju inte bara stanna upp där
Utan fortsätta att leva
Det var inte jag som ville sluta ses
Och ja jag var lite ledsen o besviken till en början
Det var nog mycket för att min vän pratat så mycket om sånt där
Att jag inte trodde han hade kontakt med andra tjejer .
För att vi båda sagt att då säger man det till den andra
Jag menade ju förstås även att ha kontakt med andra , inte bara att ses eller att man ligger med nån
Det menade inte han
Men så här är det ju lite ..
man tycker o tänker olika
Och det är ok med mig idag

Men fortfarande .. vad menar han nu egentligen ?
Jag förstår ju givetvis att han dejtar lite då och då
Kanske bara en eller flera olika
Vad vet jag
Men det är inget jag har med att göra
Därför frågar inte jag
Det är inte min ensak

Och jag vet att han inte vill nåt med mig
Annat än att höras per skrift ibland
Det är ok med mig
Jag gillar att skriva o höras ibland

Men fortfarande .. så måste man ju få träffa nån IRL då om vi är på det klara med att vi inte vill nåt med varann?
Eller jag vill.. bollen var hos han men han passade iväg den till mig o gav mig svaret .

Jag vill ju att han ska dejta och träffa nån som han trivs och mår bra med och kanske han redan gjort det
Vill han nångång berätta så lyssnar jag
Berättar han inte ja då är det så

Men fortfarande .. jag måste ju få träffa nån
Eller ska jag sitta själv ?


Det tänker jag inte .
Inte för en kontakt via skrift .

Jaja , nu är ännu en ljusslinga uppe :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av livetkanvaraupponer - 15 december 2020 08:23


Åh vad jag älskar det här med att vara mamma , skicka iväg sonen till skolan Sätta sig sen för lite avkoppling Med en kopp the och smörgås Kanske lite tända ljus Sen sparka igång dagen Idag ännu en ledig dag Som jag tillbringar på annan...

Av livetkanvaraupponer - 15 december 2020 07:44


Varför tvingar vi våra barn att säga förlåt ? Borde inte det komma från hjärtat istället ? Min yngsta säger nog sällan förlåt men han gör sällan nåt han behöver säga förlåt för o hade han gjort det så vet han hur han gör det bra igen och förklarar ...

Av livetkanvaraupponer - 14 december 2020 23:47


Av livetkanvaraupponer - 14 december 2020 22:16


För rätt så länge sen i mitt liv Jag bryr mig inte ett skvatt om exet längre Han spökar inte i mina tankar Han kan inte lyckas få mig arg o frustrerad Han är .. ingenting Jag har inte haft kontakt med han på ett par månader nu Och vet...

Av livetkanvaraupponer - 14 december 2020 18:11


Givetvis hade jag fel :) Mitt PMSiga jag som är som jag är när allt går fel o jag är trött .. Men jag är glad och nöjd idag :) Och han vill fortsätta träffa mig trots att jag är knasig på alla sätt :) Det kan inte bli bättre :) För .. jag ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2020
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards